Müügitingimused
Juuksetervisekeskuse veebipoe aadressil trihholoogia.ee/e-pood on omanikuks Nona OÜ (registrikood 12260166), asukohaga E. Vilde tee 117-68, Tallinn 12612 (edaspidi Müüja). Need müügitingimused kehtivad meie veebipoest kaupade ostmisel meie klientidele (edaspidi Ostja).
Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult iga kauba juures. Kui Ostja on kindel, et toode talle sobib, saab Ostja toote lisada ostukorvi ning märkida ära kättesaamise viisi ja klõpsata lingile „Mine maksma“. Sealt edasi tuleb vormistada tellimus, täites arveldusandmed, valides makseviisi ja klõpsates lingile „Esita tellimus“. Kui Ostja on valinud maksmise pangalingi kaudu, suunatakse klient toodete eest tasuma kohe. Kui Ostja on need sammud teinud, saadetakse talle automaatselt tellimusvormil määratud e-posti aadressile tellimuse kinnitus ja arve. Kui Ostja on valinud tasumise arve alusel, saab ta arve samale tellimusvormil määratud e-posti aadressile.
Ostja saab veebipoes toodetega tutvuda, lugedes toodete lühikirjeldusi ja vaadates illustratiivseid pilte. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kui Ostjal on vaja toote kohta enne tellimisotsuse langetamist veel täpsustavat informatsiooni, on Ostjal võimalus pöörduda internetipoe klienditoe poole. Kõik internetipoes esitletavad hinnad on toodud eurodes ja need sisaldavad käibemaksu 22%. Müüja jätab endale õiguse neid tingimusi ja oma toodete hindu ühepoolselt muuta. Hinnakujunduse muudatused jõustuvad hetkest, mil teave esitatakse lehel www.trihholoogia.ee. Kui Ostja edastas oma tellimuse enne hinnamuudatuse jõustumist, kehtib talle hind, mis on tellimuse kinnitusel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.
Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist, mille Ostja on valinud. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS-i turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs Ostja panga- ja krediitkaardiandmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS-ile.
Ostja vormistatud tellimus loetakse pakkumuseks võlaõigusseaduse tähenduses. Müüja ei pea oma nõustumisest tellimusega Ostjale eraldi teatama. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole ning Müüja on asunud tellimust täitma.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7–14 päeva jooksul teate saatmisest.
SOODUSKUPONGI KASUTAMISE JUHIS
Kui oled saanud sooduskupongi ostudeks meie veebipoes:
-
Lisa toode/tooted ostukorvi.
-
Klõpsa lingile „Vaata ostukorvi“. Seejärel kuvatakse kogu ostukorvi sisu.
-
Sisesta sooduskupongi kood lingi „Rakenda kupongi“ ette. Seejärel klõpsa lingile „Rakenda kupongi“ ja allahindlus arvutatakse automaatselt ostukorvist maha.
TARNEAEG
Tellitud kauba tarneaeg Eesti Vabariigis on 3–5 päeva. Kõik tooted on meie aadressil Madara tn 29, Kristiine linnaosa, Tallinn 10612, kolmas korrus, paremat kätt, uks keskuses kohapeal olemas.
KOHALTOIMETAMINE
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome.
Kauba kättesaamiseks on Ostjal järgmised valikud: Smartpost.
Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 2–3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 2–5 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtudel on õigus kaup kohale toimetada kuni 17–24 kalendripäeva jooksul. Toodete juures, millel on märge „ostuinfo: tarne ettetellimisel“, on tellimuse täitmine 14–20 kalendripäeva jooksul.
KAUBA TAGASTAMINE
Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Ostja võib tellitud kaupa samaväärse kauba vastu välja vahetada või raha tagasi küsida 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik. 14 päeva tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kauba tootepakendit avada. Müüja võtab kauba tagasi ainult kasutamata kujul ja originaalpakendis.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus koos arve koopiaga ning saata see e-posti aadressile info@trihholoogia.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Ostjal on õigus tellimus tühistada ka enne makse sooritamist ja sellest teada anda aadressil info@trihholoogia.ee.
Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks oli vale kaup. Esialgselt tasutud transpordikulu Müüja Ostjale tagasi ei maksa, välja arvatud juhul, kui tagastatud kaup ei vastanud Ostja tellimusele. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamise järgneva 14 päeva jooksul.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale kauba eest tasutud summa hiljemalt 7–14 päeva möödumisel taganemisavalduse saamisest. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on kauba tagasi saanud.
Kui Ostja on valinud tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, mis ületab tavapärase kulu, jääb lisakulu Ostja kanda. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt kaup tagasi, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning ilmneb kuni kauba jõudmiseni Ostjani. Sellest peab Ostja Müüjat teavitama võimalikult kiiresti, soovitatavalt 1 päeva jooksul. Müüja asendab kauba, kui puudus oli olemas enne selle Ostjani jõudmist. Kui puudus tekkis kolmanda osapoole, näiteks kullerfirma süül, lasub vastutus Müüjal.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 1–3 päeva jooksul, saates e-kirja aadressile info@trihholoogia.ee või helistades telefonil +372 555 17415. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.
Kui kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood kauba või tagastab kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab Ostja kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 1–5 tööpäeva jooksul.
VAIDLUSTE LAHENDAMINE
Kui Ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjana aadressile info@trihholoogia.ee või helistada telefonil +372 555 17415. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Ostja ja Müüja Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning muudest kohalduvatest õigusaktidest.
Vaidlused lahendatakse eelkõige poolte läbirääkimiste teel. Kui see ei õnnestu, on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Komisjonis kaebuse läbivaatamine on tasuta. Seejärel võivad mõlemad pooled pöörduda Tarbijakaitseametisse või kohtusse.
MUUD TINGIMUSED
Kumbki osapool ei vastuta teise ees ega loeta tingimuste rikkumiseks oma kohustuse täitmise viivitust või mittetäitmist, kui põhjuseks on vääramatu jõud. Müüja teeb kõik endast oleneva, et olukord lahendada Ostjale võimalikult kiiresti.